طراحی وب سایت بازرگانی
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

 


طراحی سایت بازرگانی مهمترین اموری که در ابتدای تاسیس یک شرکت بازرگانی باید مورد توجه قرار بگیرد، طراحی وب سایت برای شرکت و افراد مرتبط با امور بازرگانی می باشد. یک وب سایت برای شرکت بازرگانی به عنوان دروازه ای بدون مرز جغرافیایی و مکانی و بدون محدودیت زمانی می تواند عمل کند. وب سایت شرکت بازرگانی به عنوان یک مغازه برای شرکت می باشد!

با توجه به نوع فعالیت شرکت،  طراحی سایت بازرگانی و پیاده سازی آن انجام می شود. با توجه به نوع کار شرکت بازرگانی، چند زبانه بودن وب سایت ، گرافیک و قالب کلی سایت، امکانات و ویژگی های کلی سایت اجرا می گردد.

ماجول هایی که یک شرکت بازرگانی در وب سایت شرکت خود باید داشته باشد عبارتند از امکاناتی مانند نمایش خدمات، محصولات و کالاها، راه های ارتباطی و فرم های ثبت سفارش، پرداخت های آنلاین، سیستم ارسال اس ام اس برای مشتریان و ... .

 طراحی سایت بازرگانی

با توجه به نیاز شما و تجزیه و تحلیل دقیق فعالیت شما، شرکت میهن وب گستر ، با بهره گیری از تجارب و دانش فراوان در زمینه طراحی سایت شرکت های بازرگانی در خدمت شما می باشد. با بهره گیری از طراحان و گرافیست های مجرب در زمینه طراحی اختصاصی وب سایت بازرگانی، این شرکت می تواند دغدغه شما را در مورد طراحی سایت برطرف سازد.

دیده شدن توسط مشتریان و بازدیدکنندگان، آنهم بصورت هدفمند، از مهمترین نکاتی است که یک شرکت بازرگانی برای طراحی سایت باید در نظر داشته باشد. 80 درصد این نیاز با طراحی استاندارد بر مبنای سئو و گوگل برطرف می شود چرا که حدود 80 درصد بازدیدکنندگان وب سایت ها، از طریق گوگل به یک وب سایت راهنمایی می شوند. پس بهتر است که وب سایت بازرگانی شما در کلمات هدف، مانند نام محصولات و خدمات تجاری بازرگانی در رتبه های بالای گوگل قرار داشته باشد. این موضوع سبب رشد هدفمند کاری شما و مشتریان می گردد.

از دیگر خدمات قابل ارائه و رایگان شرکت میهن وب گستر در طراحی سایت بازرگانی، تجزیه و تحلیل وب سایت و کلمات کلیدی شما در گوگل می باشد. از جمله وظایف شرکت میهن وب گستر در طراحی وب سایت بازرگانی شما، توجه به پیشرفت رتبه سایت  و استفاده  بهینه سازی وب سایت و سئو خواهد بود.

ویژگی سایت های بازرگانی

مزیت بازاریابی جهانی برای یک شرکت بازرگانی از مهمترین ویژگی هایی است که یک سایت بازرگانی می تواند داشته باشد. مخارج یک شرکت بازرگانی از طریق بدست آوردن مشتری در قسمت های مختلف جهان و واردات و صادرات کالا بدست خواهد آمد.

استفاده از ویژگی مهم وب سایت ها، برای رسیدن به این هدف مهم می باشد که در آنها، برای مبادلات و معاملات خود محدودیت مکانی نداریم. با طراحی یک سایت بازرگانی می توانیم مشتریان خود را در سرتاسر جهان پیدا کنیم و آنها را نسبت به کار خود جذب نماییم.

با طراحی سایت برای شرکت های بازرگانی، زمان و محدودیت زمانی از بین خواهد رفت و مشتریان در هر زمانی می توانند از طریق وب سایت، با ما ارتباط برقرار نمایند و محصولات ما را خریداری کرده و یا آنها را سفارش دهند.

قطعاً این ویژگی ها برای یک شرکت بازرگانی موجبات افزایش فروش و جذب مشتریان زیادی را در سرتاسر کشور و حتی جهان فراهم خواهد کرد. ما می توانیم وب سایت خود را مجهز به چند زبان زنده دنیا کنیم تا با کشورها در ارتباط مستقیم باشیم و از این طریق ارتباط مؤثر تری با مشتریان خود در آن کشور ها برقرار نماییم و آنها نیز به راحتی بتوانند از خدمات و محصولات ما آگاهی داشته باشند. 

هدف از داشتن سایت بازرگانی چیست

افزایش بازار هدف داخلی و خارجی از اهداف مهم شرکت های بازرگانی برای طراحی سایت، می باشد. دسترسی به بازاریابی اینترنتی در سطح جهانی  از طریق وب سایت برای شرکت های بازرگانی امکان پذیر است و آنها می توانند با مشتریان خود در خارج از ایران ارتباط  مؤثری داشته باشند.

امروزه از طریق وب سایت، بسیاری از شرکت های بازرگانی به راحتی خدمات و معاملات خود را انجام می دهند و با مشتریان به صورت مجازی ارتباط برقرار می کنند. طراحی سایت حرفه ای بسیاری از این شرکت ها را که در ابتدای راه، ناشناخته بوده اند را در عرصه بازرگانی معرفی کرده و اعتبار بخشیده است.

برای رسیدن به این هدف، رعایت موارد مهمی در طراحی سایت مانند بهینه سازی سایت و موارد اصولی طراحی سایت و حتی قالب سایت الزامی می باشد.

از طریق شرکت طراحی سایت میهن وب گستر، شما می توانید به این مهم دست پیدا نمایید. شرکت میهن وب گستر با توجه به سابقه درخشان خود در زمینه طراحی سایت می تواند بهترین سایت بازرگانی را برای شما طراحی نماید و باعث معرفی شما در دنیای اینترنت به گونه ای بهینه سازی شده شود.

دلایل موفقیت سایت های بازرگانی

قرار گرفتن نام شرکت ها در زمینه کلمات کلیدی مانند " شرکت بازرگانی " و " بازرگانی جهانی " و " خدمات بازرگانی " از دلایل اصلی موفقیت برای وب سایت های بازرگانی، و... می باشد. در این صورت شما شاهد رونق فوق العاده تجارت خود خواهید شد. تماس ها با شرکت بازرگانی شما افزایش خواهد یافت و اسم شرکت شما در زمینه بازرگانی بر سر زبان ها خواهد افتاد.

وب سایت قوی و طراحی شده با اصول و متد روز دنیا ، از اصول مهم برای رسیدن به این هدف می باشد تا در کلمات کلیدی  در رتبه های بالای لیست قرار بگیرید.

برای رسیدن به این هدف فقط یک راه علمی وجود دارد: " بهینه سازی وب سایت

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با داشتن طراحان حرفه ای سایت و آشنا به علم روز طراحی سایت و استفاده از زبان های برنامه نویسی روز دنیا، برای شما اقدام به طراحی سایتی حرفه ای می نماید. و با توجه به رعایت تمام اصول بهینه سازی در طول زمانی اندک شاهد شکوفایی تجارت خود در زمینه کاری خود خواهید بود. لطفا نتایج بدست آمده توسط شرکت میهن وب گستر را در بخش بهینه سازی سایت مشاهده نمایید. کسب این نتایج هرگز اتفاقی نیست!

ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به مشتریان و جلب رضایت مشتریان از نکات مهم برای ادامه داشتن رونق کسب و کار، می باشد. در این صورت تبلیغات و بازاریابی های مختلف، ثمره ای مفید و البته حلال برای شما نخواهد داشت.

 هزینه های طراحی سایت بازرگانی: 

تعرفه طراحی سایت بازرگانی و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه های طراحی سایت شرکتی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد. 

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021  

آدرس ایمیل:   info@mihandesigner.ir





:: برچسب‌ها: بهینه سازی وب سایت,طراحی وب سایت بازرگانی,وب سایت بازرگانی,وب بازرگانی,طراحی سایت بازرگانی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: